
Naar jaarlijkse gewoonte werd het voorbije weekend het zomerseizoen op gang geschoten met de openingswedstrijd van Gloria in Baarle-Nassau.
Voor de doorwinterde wedstrijdatleten een kans om te testen hoe het zit met de vorm.
Voor diegenen die hun eerste stappen zetten in het wedstrijdcircuit een ideale meeting om te kijken of het wel iets voor jou is.
Er werden opnieuw knappe prestaties neergezet en de podia kleurden mooi blauw/oranje.
Dikke proficiat aan alle deelnemende atleten!
Op naar onze eigen meeting voor atleten vanaf cadet op zaterdag 18 april 2026.